画画学徒

Tell Me - Take/Five

小豆之家:

We get along just fine, here
在这里我们相处得很好
On our own
只有我们
What you want for it?
你想要什么?
Another money mind, oh
仅仅是为了钱
You want to rob me blind
你蒙蔽了我的双眼
Not alone this time, oh
这一刻我并不孤单

Don't wanna trust a liar
不再相信你这个骗子
Don't wanna feed the fire
不想让自己陷入怒火之中
Tell me what to do, yeah
告诉我我该怎么做
Listening to my heart
倾听自己的内心
Is leading me from the dark
请将我从黑暗中带离
Tell me what to choose
告诉我该怎么选择
Don't wanna trust a liar
不再相信你这个骗子
Don't wanna feed the fire
不想让自己陷入怒火之中
Tell me what to do
告诉我我该怎么做
Listening to my heart
倾听自己的内心
Is leading me from the dark
请将我从黑暗中带离
Tell me what to choose
告诉我该怎么选择
Tell me what to do
告诉我我该怎么做

I hear those voices
我听到了那声音
Trying to keep us down
试图让我们陨落
We ain't backing out
我们并没有退缩
Because the time is now
因为现在正是时候
Screaming till you're breathless
痛苦的煎熬让你喘不过气来
Till all the voices drown
直到一切内心的声音被淹没
We ain't backing down
我们并没有陨落
Oh, our time is now
现在时间正好
Don't wanna trust a liar
不再相信你这个骗子
Don't wanna feed the fire
不想让自己陷入怒火之中
Tell me what to do
告诉我我该怎么做
Listening to my heart
倾听自己的内心
Is leading me from the dark
请将我从黑暗中带离
Tell me what to do
告诉我我该怎么做
Tell me what to do
告诉我我该怎么做

They want trust a liar
他们相信一个骗子谎言
They want feed the fire
他们想要看到愤怒的烈焰
Tell me what to do
告诉我我该怎么做
Tell me what to do
告诉我我该怎么做
What to do
要做什么

小豆之家敬上!

评论

热度(16)