画画学徒

Sunrise - Shannon Hurley

小鸟转角遇到抢劫的:

I've got to reach you
我情不自禁去触碰你
I've got to see you
我不由自主去看望你
Let the light shine down on me
就让这微光将我笼罩
When the day breaks
当天已破晓
And the sky is changing colors
天空变换着色彩
into something new
换了新装
I want to see it with you
我多想与你同观美景
Sunrise
爱若日出
I want to see you again
我多想再次与你相见
Promise that you'll always stay
答应我你会一直相随
Sunrise
爱若日出
When the world is brand new
当这世界焕然一新
I want to see it with you
我多想与你共观万象
I want to touch you
我多想轻轻抚摸着你
I want to make you feel
我多想让你感受到
Like you're the only one
你就像是我的唯一
In this world for me
在这世间对我而言
I want to hold you
我多想静静拥抱着你
I want to make you see
我多想让你亲眼看到
That yesterday was long ago
昨日已如烟长逝
And soon it will be
不久便是
Sunrise
爱若日出
I want to see you again
我多想再次与你相见
Promise that you'll always stay
答应我你会一直相随
Sunrise
爱若日出
When the world is brand new
当这世界焕然一新
I want to see it with you
我多想与你共观万象
Cause I know we can't let this end
因为我明白我们不能就此罢了
We can say all the sorries in the world
我们可以道尽世间所有的遗憾
Just to be friends
只为成就知己
There's nothing I want more
而我别无所求
Than flying home
只求飞奔回家
Just to meet you
与你相遇
Sunrise
爱若日出
Sunrise
爱若日出
I want to see you again
我多想再次与你相见
Promise that you'll always stay
答应我你会一直相随
Sunrise
爱若日出
When the world is brand new
当这世界焕然一新
I want to see it with you
我多想与你共观万象
Sunrise
爱若日出
I want to see you again
我多想再次与你相见
Promise that you'll always stay
答应我你会一直相随
Sunrise
爱若日出
When the world is brand new
当这世界焕然一新
I want to see it with you
我多想与你共观万象
Sunrise
爱若日出
I want to see you again
我多想再次与你相见
Promise that you'll always stay
答应我你会一直相随
Sunrise
爱若日出

评论

热度(10)